TILL MIN ALLRA BÄSTAVÄN!

I förrigår missade jag firandet av din stora 16års dag och jag har skuldkänslor för det.
Rebecka,du är en sån himla fin och stark människa som förtjänar de allra bästa.
No mather what så kommer jag alltid finnas där för dig.
Helt sjukt hur jag alltid lyckas ha kul med dig, sitta i garva åt verkligen ingenting.
När jag sitter och kollar gamla bilder och videos börjar jag störtböla, du har verkligen gjort mina tonårs år minnesvärda. Alla minnen , skratt o tårar kommer jag alltid komma ihåg.
Hur jag ibland kände att jag inte palla med livet längre men kom o tänka på dig " hur fan ska jag klara mig utan becka". True story bro, jag älskar dig och grattis i efterskott min allra bästavän!






Kommentarer
Postat av: random

fyfan vad fint

2012-05-20 @ 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0