Tisdag

Hej jag har brist på rubriker så den får heta tisdag tråkigt nog!
Idag har jag bara haft lektion i två timmar sen så träffade jag becka en stund i tumba och sen var det bara att åka vidare till huddinge där jag åt donken med Jennifer! Jag har även köpt två par örhängen för FÖRSTA gången haha, har aldrig köpt ett par örhängen till mig själv. Har ju annars haft töjjningar så nu kände jag att det var dags!
Lägger upp en bild på dom senare. Nu ligger jag här i soffan och proppar i mig en massa oliver, mums!
Egentligen skulle jag kolla på trisses match men känner mig så himla seg idag så jag orkar inte, förlåt älskling!
 
Ni får en gammal mumsig bild på mina oliver från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0